Aktualności

Rozliczenia Tarczy 2.0

Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.

Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach.

W pierwszym etapie w bankowości elektronicznej Klienta zostanie udostępniony formularz oświadczenia o rozliczeniu dla małych i średnich firm (MŚP). Proces ten rozpocznie się od 18 listopada 2021 r. i potrwa do 15 stycznia 2022 r. Po upływie tego terminu formularz będzie niedostępny,
a rozliczenie subwencji co do zasady niemożliwe.

Czytaj więcej...

Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelnienia transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

Realizacja wymogu silnego uwierzytelnienia będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r.

Poniżej znajdują się krótkie instrukcje pokazujące w jaki sposób Klient powinien nadać kod PIN w portalu KartoSFERA oraz jak wyglądać będzie uwierzytelnienie transakcji w ramach zmienionej usługi 3D Secure.

Nadanie PIN-u w portalu kartoSFERA

Uwierzytelnienie transakcji

BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Narwi

Klienci Banku Spółdzielczego w Narwi mogą już korzystać z usługi BLIK. Dzięki temu wygodnie i bezpiecznie zapłacą za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych, a także wypłacą pieniądze z bankomatów. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Czytaj więcej...

Ostrzeżenie odnośnie podszywania się pod Infolinię Banku

Szanowni Państwo,

 

Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowiOszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku.

Czytaj więcej...