Aktualności

Usługa SMS

 Usługa SMS

Usługa SMS  to nowy i szybki sposób na kontakt z Bankiem.
Z usługi SMS może korzystać każdy klient posiadający rachunek w Banku Spółdzielczym w Narwi.

 

 

Usługa polegająca na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości sms.

 

Uruchomienie usługi SMS następuje po:

  • wypełnieniu wniosku o świadczeniu usługi SMS
  • podaniu numeru telefonu komórkowego klienta.

Usługa SMS działa całą dobę.
Usługa dostępna dla użytkowników krajowych sieci telefonii komórkowej.

Ubezpieczenie turystyczne on-line

 UBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE ON-LINE

Ciesz się ochroną podczas podróży (koszty leczenia, NNW)
Nie trać czasu – zakup polisy to tylko 5 minut
Nie przepłacaj – polisa już od 10 zł
5% zniżki na zakup on-line

PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY

PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY

Zgodnie z ustawą z dnia 30 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw implementującą dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/92/UE z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie porównywalności opłat związanych z rachunkami płatniczymi, przenoszenia rachunku płatniczego oraz dostępu do podstawowego rachunku płatniczego do oferty każdego banku w Polsce, który oferuje rachunki osobiste, od dnia 8 sierpnia 2018r. Bank wprowadził do oferty Podstawowy Rachunek Płatniczy. Rachunek ma służyć do wykonania podstawowych, najbardziej popularnych usług płatniczych, w tym dokonywania płatności internetowych. Adresowany jest do osób nieposiadających dotychczas żadnego rachunku płatniczego umożliwiającego dokonywanie operacji przypisanych do tego rachunku w innym banku. Jest to bardzo liczna grupa, zwłaszcza w mniejszych ośrodkach i na terenach wiejskich.

Konto przyjazne to oferta Banku Spółdzielczego w Narwi w zakresie podstawowego rachunku płatniczego.

Czytaj więcej...

Informacja o otwarciu rachunków VAT

Informacja o otwarciu rachunków VAT

Bank Spółdzielczy w Narwi uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN.

Zgodnie z w/w Ustawą, otwarcie i prowadzenie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Ponadto informujemy, że z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku VAT, Bank Spółdzielczy w Narwi nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat.

Numer NRB otwartego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT są dostępne w systemie bankowości elektronicznej Internet Banking i Home Banking oraz w placówkach Banku Spółdzielczego.

VAT - SPLIT PAYMENT

Mechanizm Podzielonej Płatności

Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment).

Link do ustawy: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180000062

Co to oznacza?

  • Bank Spółdzielczy w Narwi ma obowiązek założenia do dnia 01.07.2018 r. każdemu przedsiębiorcy posiadającemu rachunek rozliczeniowy w PLN, specjalnego rachunku bankowego - tzw. Rachunku VAT;
  • Bank Spółdzielczy w Narwi automatycznie otworzy jeden Rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego w Banku jeden lub więcej rachunków rozliczeniowych w PLN, nawet jeżeli ten nie rozlicza podatku VAT. Na wniosek Klienta posiadającego więcej niż jeden rachunek rozliczeniowy, Bank może otworzyć kolejne Rachunki VAT;

         UWAGA: Zgodnie z Ustawą mechanizm podzielonej płatności nie dotyczy klientów indywidualnych.

  • Od 01 lipca 2018 r. Klienci Banku Spółdzielczego w Narwi będą mogli wykonać przelew korzystając z dwóch opcji:
    •  dotychczasowym sposobem,
    •  wykorzystując mechanizm podzielonej płatności, płacąc za fakturę zawierającą płatność podatku VAT;

Rachunek VAT w Banku Spółdzielczym w Narwi:

  • otwierany automatycznie dla prowadzonych rachunków rozliczeniowych;
  • bez zawarcia odrębnej umowy lub aneksu do umowy zawartej z Bankiem Spółdzielczym;
  • bez żadnych opłat i prowizji z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku;
  • prowadzony w walucie PLN;
  • wszystkie dokonywane operacje są potwierdzane wyciągami bankowymi. Wyciągi sporządzane są z częstotliwością wskazaną przez Klienta w sposób i na zasadach uzgodnionych z Bankiem, analogicznie jak dla pozostałych rachunków rozliczeniowych;
  • informacja o numerze NRB dostępne są w systemie bankowości elektronicznej lub w placówkach Banku;

Czytaj więcej...