Home Banking

Home Banking

Home Banking jest jednym z elementów z Naszego systemu bankowego. Za pośrednictwem komputera, z wykorzystaniem stacjonarnej lub komórkowej sieci telefonicznej (w tym internetu) możesz korzystać z usług bankowych bezpośrednio z siedziby firmy, z biura lub domu.

Oto najważniejsze cechy Home Banking'u

Funkcjonalność:

  • wygoda - kontakt z Bankiem możliwy jest w dowolnym czasie w siedzibie Klienta bez wychodzenia z budynku, przedzierania się przez korki, poszukiwania miejsc parkingowych, 
    całodobowy dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach w Banku (śledzenie stanu
  • rachunków), 
    obsługa wielu rachunków Klienta,
  • różnorodność dostępnych operacji (przelewy, przelewy do ZUS, Urzędu Skarbowego, składanie zleceń płatniczych, zakładanie lokat terminowych)
  • przesyłanie i odbiór informacji tekstowej,
  • bezobsługowa praca 24 godz. na dobę,
  • możliwość wprowadzenia wielu podpisów elektronicznych dla jednego Klienta (autoryzacja przez pracowników-operatorów),
  • możliwość składania dyspozycji zarówno w dni robocze, jak też w wolne od pracy-dyspozycje, które wpłyną do systemu bankowego w dniu wolnym od pracy, zostaną wykonane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.

Cechy techniczne:

  • odseparowanie komputera Klienta od systemu bankowego,
  • pełne bezpieczeństwo po stronie Banku i Klienta - zabezpieczenie dostępu do systemu za pomocą haseł, autoryzacja dyspozycji hasłem lub kluczem,
  • bezpieczeństwo przesyłanych informacji (szyfrowanie / kodowanie transmisji danych),
  • prostota aplikacji i minimalne wymagania sprzętowe u Klienta,
  • przyjazna aplikacja po stronie Klienta umożliwiająca przekazywanie dyspozycji i współpracę z dowolnym systemem finansowo-księgowym,
  • pełna kontrola pracowników Banku nad pracą systemu, szybki serwis,
  • szybko i ekonomicznie - zlecenia są przygotowywane w siedzibie Klienta, a czas połączenia z Bankiem poprzez system Home Banking to czas niezbędny na przekaz danych z Banku lub wysłanie zbiorów do Banku.

Od sierpnia 2019 roku Home Banking został zastąpiony Internet Banking dla Firm. Zmiana związana była z wymogami dyrektywy PSD2.